Sähköinen yhteydenottolomake


Käytä sähköistä yhteydenottolomakettamme löytääksesi vastauksen kysymykseesi tai ottaaksesi meihin yhteyttä! 

 

Olen rekisteröinyt palautukseni, mutta unohdin tulostaa palautuksen lähetystarran. Mitä minun pitäisi tehdä nyt?

Palaa linkkiin https://www.motleydenim.fi/palautus/, josta rekisteröit palautuksesi. Syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi ja napsauta "Seuraava vaihe". Seuraavaksi näet ruudulla viestin, jossa kerrotaan, että tälle tilaukselle on jo rekisteröity palautus. Tässä viestissä on myös linkki, johon voit tulostaa palautustarran.

Oletteko vastaanottaneet palautukseni / Missä palautukseni on?

Toimitamme tilauksia ympäri Eurooppaa Viron keskusvarastosta ja kaikki palautukset lähetetään takaisin samalle keskusvarastolle ennen niiden käsittelyä. Palautusten kuljetus on hitaampaa kuin tilausten toimitus, koska useimmissa maissa palautukset kerätään paikallisesti ja lähetetään takaisin keskusvarastollemme kerran viikossa. Palautusehdoissa https://www.motleydenim.fi/palautus-ja-vaihtoehdot/ näet eri maista tehtyjen palautusten arvioidut kuljetusajat. Voit itse seurata palautusta käyttämällä palautuksestasi vastaavalta kuljetusyhtiöltä saamaasi seurantakoodia. Jos seurantakoodi osoittaa, että palautustasi ei ole toimitettu meille, se tarkoittaa, että se on edelleen matkalla. Jos seurantakoodi näyttää, että palautuksesi on toimitettu meille, pyydämme, että annat meille muutaman päivän sen käsittelyyn, ennen kuin otat meihin yhteyttä. Joissakin tapauksissa seurantakoodi näyttää, että palautuksesi on perillä, jos se on saapunut paikalliseen noutoterminaaliin, mutta todellisuudessa palautuksesi on vielä matkalla takaisin keskusvarastollemme.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Klikkaa tästä ottaaksesi yhteyttä asiakastukeemme!

Miten teen palautuksen / Mihin osoitteeseen palautukseni tulee lähettää?

Katso palautusehdot https://www.motleydenim.fi/palautus-ja-vaihtoehdot/ tutustuaksesi kaikkiin palautuksia koskeviin tietoihin ja rekisteröi palautuksesi täältä https://www.motleydenim.fi/palautus/, mistä voit myös tulostaa palautustarran. HUOM! Älä lähetä palautustasi mihinkään verkkosivuiltamme tai Internetistä löytyvään osoitteeseen. Palautukset, jotka on lähetetty muulla tavalla kuin ohjeiden mukaisesti verkkosivustomme kautta tulostetulla palautustarralla, eivät tavoita meitä, emmekä voi tällöin auttaa sinua palautuksissasi tai maksaa sinulle rahoja takaisin.

Kuinka vaihdan pienempään/isompaan kokoon tai eri vaatteeseen?

Tutustu palautusehtoihimme https://www.motleydenim.fi/palautus-ja-vaihtoehdot/ ja toimituksen mukana tulevaan palautusilmoitukseen, josta löydät kaikki palautukseen ja vaihtoon tarvitsemasi tiedot.

Miksi en voi rekisteröidä palautustani?

Päästäksesi palautuksen rekisteröintiin sinun tulee syöttää tilausnumero ja sähköpostiosoite täsmälleen samalla tavalla kuin tilausta tehdessäsi. Yleisin syy siihen, miksi et pääse rekisteröimään palautustasi, on se, että sähköpostiosoite on kirjoitettu väärin tilausta tehtäessä. Toiseksi yleisin syy on se, että tilausnumeroa ei ole syötetty oikein. Tilausnumero koostuu kahdesta kirjaimesta (paikallinen maakoodi) ja numerosarjasta ilman välilyöntejä tai muita merkkejä, jotka erottaisivat kirjaimet ja numerot toisistaan. Ole hyvä ja yritä uudelleen, ja varmista, että syötät tilausnumeron ja sähköpostiosoitteen oikein. Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset lisäapua.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Klikkaa tästä ottaaksesi yhteyttä asiakastukeemme!

Kuinka voin lähettää palautuksen, jos minulla ei ole tulostinta palautustarran tulostamiseen?

Voit lähettää palautukset takaisin meille vain tulostamalla itse tarran palautuksen rekisteröintilomakkeemme mukaisesti. Emme voi lähettää sinulle palautustarraa postitse. HUOM! Älä lähetä palautustasi mihinkään verkkosivuiltamme tai Internetistä löytyvään osoitteeseen. Palautukset, jotka on lähetetty muulla tavalla kuin ohjeiden mukaisesti verkkosivustomme kautta tulostetulla palautustarralla, eivät tavoita meitä, emmekä voi tällöin auttaa sinua palautuksissasi tai maksaa sinulle rahoja takaisin.

Emme sisällytä meiltä lähetettyihin tilauksiin palautustarroja valmiina, koska ei ole järkevää tulostaa jokaiseen lähetykseen erillistä tarraa, sillä niitä käytetään hyvin vähän ja suurin osa heitettäisiin pois. Mielestämme on ympäristöystävällisempää, että palautustarrat tulostetaan vain silloin, kun tuotteita halutaan palauttaa.

Olen saanut vahvistussähköpostin, että palautukseni on käsitelty, mutta missä rahani ovat?

Eri maksutavoilla on palautusten suhteen eri käsittelyajat. Suurin osa tarjoamistamme maksutavoista käsittelee palautukset kahdesti viikossa, pankkien välinen siirtoaika mukaan lukien, ja siksi onkin normaalia, että rahat hyvitetään pankkitilillesi 3–5 pankkipäivän kuluttua siitä, kun olet saanut vahvistussähköpostin siitä, että olemme käsitelleet palautuksesi.

HUOM! VISA- tai MASTERCARD-kortille tehty hyvitys voi joskus näkyä maksupäivänä tehdyn alkuperäisen maksun vähennyksenä, eikä myöhempänä ajankohtana tehtynä talletuksena, kun palautus on käsitelty.

Jos et ole saanut vahvistussähköpostia siitä, että olemme käsitelleet palautuksesi, tutustu palautuksia koskeviin kysymyksiin.

Ennen kuin otat meihin yhteyttä puuttuvaan hyvityksen liittyen, varmista ensin, onko hyvitys saapunut samalle pankkitilille, ​​jota käytit maksaessasi.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Klikkaa tästä ottaaksesi yhteyttä asiakastukeemme!

Ostin tuotteen Klarna-laskulla ja haluan palauttaa tuotteen. Mitä teen laskulle?

Kun vastaanottaneet, käsitelleet ja hyväksyneet palautuksen, hyvitämme palautetut tuotteet laskulle. Jos koko tilaus palautetaan, hyvitetään koko lasku ja palautuskulut veloitetaan laskulta. Klarna lähettää päivitetyn laskun.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Klikkaa tästä ottaaksesi yhteyttä asiakastukeemme!

Miksi minulta on vähennetty palautusmaksu?

Löydät tarkat tiedot peruutusohjeistamme.

En saanut ilmoitusta, että tilaukseni on noudettavissa ja nyt se on palautunut takaisin teille. Voitteko lähettää tilauksen uudelleen?

Kaikki meille takaisin lähetetyt tilaukset, syystä riippumatta, käsitellään palautuksina palautusehtojemme https://www.motleydenim.fi/palautus-ja-vaihtoehdot/ mukaisesti. Emme voi lähettää uudelleen täsmälleen samaa meille takaisin palautunutta pakettia. Palautusehtojemme mukaisesti saat palautuksesta hyvityksen ja veloitamme sinulta palautuslähetyksen. Jos haluat vastaanottaa tilaamasi tuotteet, tee uusi tilaus. Ostoehtojemme https://www.motleydenim.fi/osto-ja-toimitusehdot/ mukaisesti nykyiset tuotehinnat koskevat uutta tilaustasi. Lähetämme kaikille varastoltamme lähteville tilauksille seurantakoodin sähköpostitse, ja koodin avulla näet, milloin tilauksesi on noudettavissa, vaikka saapumisilmoitusta ei olisikaan tullut.

En voinut noutaa tilaustani ja nyt se on palautunut teille. Voitteko lähettää tilauksen uudelleen?

Kaikki meille takaisin lähetetyt tilaukset, syystä riippumatta, käsitellään palautuksina palautusehtojemme https://www.motleydenim.fi/palautus-ja-vaihtoehdot/ mukaisesti. Emme voi lähettää uudelleen täsmälleen samaa meille takaisin palautunutta pakettia. Palautusehtojemme mukaisesti saat palautuksesta hyvityksen ja veloitamme sinulta palautuslähetyksen. Jos haluat vastaanottaa tilaamasi tuotteet, tee uusi tilaus. Ostoehtojemme https://www.motleydenim.fi/osto-ja-toimitusehdot/ mukaisesti nykyiset tuotehinnat koskevat uutta tilaustasi. Lähetämme kaikille varastoltamme lähteville tilauksille seurantakoodin sähköpostitse, ja koodin avulla näet, milloin tilauksesi on noudettavissa, vaikka saapumisilmoitusta ei olisikaan tullut.

Missä tilaukseni on?

Onko toimitusehtojemme mukainen toimitusaika mennyt jo täysin umpeen? Katso: Toimitusehdot. Huomaathan, että toimitusajassa mainitut päivät ovat työpäiviä, eivät viikonpäiviä (ts. lauantai, sunnuntai ja pyhäpäivät eivät kuulu toimitusaikaan) ja että toimitus voi tulla perille myöhään illalla viimeisenä päivänä, kun saat meiltä lähetysvahvistuksen, joka lasketaan päiväksi 0 toimitusajassa. Toimitusaika lasketaan siitä hetkestä, kun lähetämme tilauksesi eli silloin kun saat vahvistusviestin lähetyksestä. Toimitusaika ei siis käynnisty tilauksen tekemisestä.

Lähetyksen vahvistusviestissä olet saanut seurantakoodin, jolla voit seurata pakettisi matkaa. Seurantakoodin avulla näet myös, jos tilauksesi on eteneminen jostakin syystä viivästynyt. Viivästyksen kohdalla lähetämme tilauksesi suoraan Ruotsin varastoltamme suoraan kotimaasi lähimpään postikeskukseen. Varmista seurantakoodilla, onko paketti jo matkalla sinulle vai onko se saapunut jo valittuun toimituspaikkaan ja postin ilmoitus saapumisesta ei jostakin syystä ole tullut sinulle. Voit noutaa pakettisi seurantakoodilla ja voimassaolevalla henkilöllisyystodistuksella postista. (HUOM! Ei koske pakettiautomaatteja, joiden ovikoodi lähetetään vain tekstiviestinä.)

Jos toimitusaika ei ole ylittänyt toimitusehdoissamme ilmoitettua aikaa, pyydämme sinua odottamaan kärsivällisesti toimitusajan loppuun asti ja tarkistamaan sitten seurantakoodilla toimituksesi sijainnin ennen kuin otat yhteyttä meihin. Jos seurantakoodi ilmoittaa paketin olevan noudettavissa, voit noutaa sen sovitusta noutopisteestä. Jos seurantakoodi ilmoittaa pakettisi olevan matkalla ja että toimitus tapahtuu hieman myöhemmin kuin toimitusehdoissa ilmoitetaan, pahoittelemme jossakin kohtaa toimitusketjua tapahtunutta viivettä. Valitettavasti emme kuitenkaan voi nopeuttaa toimitusta, joten pyydämme että odotat kärsivällisesti toimituksesi saapumista.

Jos toimitusaika on ylittynyt ja tilausvahvistuksessa ei ole seurantakoodia tai tilauksesi on ollut matkalla kohtuuttoman pitkään, ota uudelleen yhteyttä. Tällöin yleensä on käynyt jokin poikkeuksellinen virhe ja me otamme yhteyttä kuljetuksista vastaavaan toimijaamme.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Klikkaa tästä ottaaksesi yhteyttä asiakastukeemme!

Mistä päivästä toimitusaika lasketaan?

Se päivä, kun pakkaamme ja lähetämme tilauksesi (päivä, jolloin saat sähköpostiviestin tähän liittyen), on päivä 0 kansainvälisen standardin mukaan, ja tätä seuraava arkipäivä on ensimmäinen mahdollinen toimituspäivä. Iltapäivällä, illalla ja viikonloppuna tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana arkipäivänä = päivä 0 toimitusajan laskennassa.

Esimerkki:

Asiakas tekee tilauksen maanantaina kello 16.00 (eli kellonajan jälkeen, joka takaisi lähetyksen samana päivänä) = päivä -1

Tilaus pakataan ja lähetetään tiistaina = päivä 0

Ensimmäinen mahdollinen toimituspäivä on keskiviikko = päivä 1

Tämän laskutoimituksen mukaan on mahdollista määritellä toimituspäivä toimitusehdoistamme löytyvän toimitusajan perusteella.

Tein juuri tilauksen, mutta tulin toisiin ajatuksiin. Voitteko poistaa tilaukseni ennen kuin sitä lähetetään?

Emme voi poistaa tilausta, joka on käsitelty loppuun kassalla. Kaikki tilaukset siirtyvät heti varastokäsittelyyn. Jos tilauksesi kaduttaa, katso toimintaohjeet kohdasta palautusehdot.

Tein juuri tilauksen, mutta haluaisin vaihtaa kokoa/tuotetta. Onko tämä mahdollista, ennen kuin olette lähettäneet tuotteen?

Ei, emme valitettavasti voi muuttaa kassalla loppuun käsiteltyä tilausta. Kaikki tilaukset siirtyvät heti varastokäsittelyyn. Jos tilauksesi kaduttaa, katso toimintaohjeet kohdasta palautusehdot.

Tein juuri tilauksen, mutta haluaisin muuttaa toimitusosoitetta, voitteko tehdä sen?

Ei, emme voi muuttaa tilauksen toimitusosoitetta kahdesta syystä. 1. Väärinkäytösriskin vuoksi meidän on noudatettava kumppaneidemme ehtoja ja toimitettava tilaus sen yhteydessä annettuun osoitteeseen. 2. Kaikki tilaukset lähtevät varastollemme käsittelyyn saman tien. Anna siis kassalla se osoite, johon haluat tilauksesi toimitettavan.

Olen tehnyt kaksi tilausta, voisitteko koota ne samaan lähetykseen ja palauttaa minulle yhden lähetysmaksun?

Ei, valitettavasti emme voi yhdistää kahta eri tilausta, jotka on viimeistelty kassamme kautta. Kaikki tilaukset käsitellään yksitellen siten kuin ne on viimeistelty kassamme kautta ja lähetetään viipymättä varastollemme käsiteltäväksi.

Tein juuri tilauksen, mutta en saanut sähköpostiin vahvistusta. Onko tilaukseni saapunut teille?

Todennäköisesti saimme tilauksesi ja tilauksesi tullaan lähettämään meiltä. Yleisin syy, miksi asiakkaat eivät löydä vahvistussähköpostia, on se, että he etsivät sitä väärästä sähköpostiosoitteesta. Tiedämme tämän, koska näemme, että tilauksessa oleva sähköpostiosoite on eri kuin sähköpostiosoite, jota asiakas käyttää ottaakseen meihin yhteyttä. Toiseksi yleisin syy, jonka vuoksi asiakkaat eivät löydä vahvistussähköpostia, on se, että se on joutunut roskapostiin tai luokiteltu mainokseksi, ja vaikka sähköposti on lähetetty meiltä, ​​se ei ole päätynyt oikeaan kansioon. Kolmas syy on se, että sähköpostiosoite on kirjoitettu väärin.

Lue yllä olevat vinkit, ja ota meihin yhteyttä sen jälkeen, kun olet tarkistanut kaikkien sähköpostiosoitteidesi Saapuneet-kansion, roskapostin sekä Mainokset-kansion.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Klikkaa tästä ottaaksesi yhteyttä asiakastukeemme!

Verkkokaupassanne mainostatte, että teillä on ILMAINEN TOIMITUS. Miksi en saanut sitä tilaukseeni?

On totta, että verkkokauppamme ylä- ja alaosassa mainostamme ILMAISTA TOIMITUSTA. Siinä ei kuitenkaan ole tilaa ILMAISEEN TOIMITUKSEEN oikeuttavien täysimääräisten ehtojen kirjoittamiseen. Siksi olemme lisänneet siihen tähden (*) viittaamaan toimitusehtoihimme, joista löytyvät täydet ehdot ILMAISEN TOIMITUKSEN saamiseksi.

Olen saanut väärän koon tai väärän tuotteen – mitä minun pitäisi tehdä?

Olemme erittäin pahoillamme tästä virheestä, ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella, niin autamme sinua mahdollisimman pian.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Klikkaa tästä ottaaksesi yhteyttä asiakastukeemme!

Haluan reklamoida vaatteen, miten teen sen?

Tutustu reklamaatioehtoihimme ja ota meihin tämän jälkeen yhteyttä lomakkeella, joka avautuu napsauttamalla alla olevaa linkkiä.

Ota useita selkeitä kuvia vaatteesta ja sen viallisesta osasta. Jaa kuvat kanssamme tiedostonjakopalvelun, kuten https://wetransfer.com/-osoitteen kautta. (Sähköpostiohjelmat eivät yleensä pysty käsittelemään useiden korkearesoluutioisten kuvien tiedostokokoja ja tästä syystä on parempi käyttää tiedostonjakopalvelua, jonka kautta voimme ladata kuvat).

Ilmoita meille viallisen vaatteen ostossa käytetty tilausnumero sekä kerro, mitä vaatetta vika koskee, sillä emme aina pysty päättelemään pelkästään kuvien perusteella, mikä tilauksen vaatteista on viallinen.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Klikkaa tästä ottaaksesi yhteyttä asiakastukeemme!

Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

Toimitusaika löytyy kohdasta toimitusehdot. Motley Denim ei pysty vaikuttamaan toimitusaikaan lyhentämällä tai pidentämällä sitä. Kaikki toimitukset pakataan ja lähetetään, kuten toimitusehdoissa on kerrottu.

Jos annan tilauksen nyt, voitteko lähettää sen tänään, joten minulla on huomenna?

Toimitusaika löytyy kohdasta toimitusehdot. Motley Denim ei pysty vaikuttamaan toimitusaikaan lyhentämällä tai pidentämällä sitä. Kaikki toimitukset pakataan ja lähetetään, kuten toimitusehdoissa on kerrottu.

Onko teillä fyysistä kauppaa, jossa voin käydä, tai voinko saapua varastolle kokeilemaan ja ostamaan vaatteita?

Ei, meillä ei ole fyysisiä liikkeitä eikä asiakasvastaanottoa varastollamme. Hyväksymme vain tämän verkkokaupan kautta tehdyt tilaukset.

Voinko tehdä yritys-/B2B-tilauksen sähköpostitse?

Ei, emme ota vastaan ​​sähköpostitilauksia yrityksiltä, valtioilta, kunnilta tai organisaatioilta. Hyväksymme vain tämän verkkokaupan kautta tehdyt tilaukset ja ostajan tulee tehdä tilaus itse.

Tarjoatteko käteismaksua postiennakolla, pankkitilille maksettavaa ennakkomaksua tai muuta maksutapaa, jota ei ole saatavilla kassalla?

Ei, tarjoamme vain kassalla saatavilla olevia maksutapoja. Emme voi tarjota asiakkaillemme sellaisia maksutapoja, joita ei ole saatavilla kassalla.

Yritän maksaa pankki-/maksu-/luottokortilla, mutta se ei onnistu. Onko vika järjestelmässä?

Korttimaksu internetissä on valitettavasti monimutkainen asia. On olemassa monta automatisoitua turvatarkastusta, jotka tehdään taustalla korttimaksun ohessa. Nämä tarkastukset tapahtuvat sinä aikana, kun painat ostopainiketta ja siirryt nettikaupan kiitossivulle.

Tavallisimmat syyt siihen, että pankkisi hylkää korttimaksun, ovat nämä:

- Sinulla ei ole saldoa tilillä oston suorittamiseen, tai olet ylittänyt luottorajasi.

- Kortillasi ei ole mahdollista tehdä maksuja internetissä.

- Sinulla on päivittäinen käyttöraja ostoillesi ja oston katevaraus ylittäisi kyseisen rajan.

- Kortillasi ei ole MasterCard Secure Code -turvakoodia tai se ei ole VISA:n hyväksymä. Kaikilla nettimaksuihimme käytettävissä korteissa tulee olla joko MasterCard:n tai VISA:n hyväksymä turvakoodi.

- Olet tehnyt monta korttimaksua internetissä lyhyen ajan sisällä, ja pankkisi katsoo sen olevan epätavallista ostokäyttäytymistä ja voi rajoittaa kortin käyttöä petosten varalta.

- Maantieteellinen sijaintisi ei vastaa kortille rekisteröityä sijaintia. Pankkisi tietää esimerkiksi jos olet ulkomailla.

Kaikista yleisin epätavallinen syy siihen, että ostoyritys kaupassamme epäonnistuu, on se, että joko meillä tai korttimaksuyhteistyökumppanillamme on virhe järjestelmässämme. Järjestelmäämme valvotaan mahdollisten virheiden havaitsemiseksi, ja sitä testataan useita kertoja päivässä parhain mahdollisin menetelmin, eli kaikkien onnistuneesti ostoksensa suorittaneiden asiakkaidemme kautta.

Suosittelemme, että kokeilet toista maksutapaa tai yrität uudelleen myöhempänä ajankohtana, jolloin on hyvin todennäköistä että maksu onnistuu edellyttäen, että edellä mainittuja esteitä ei ole.

Voinko saada alennuksen, alennuskoodin tai edullisemman hinnan lähettämällä teille sähköpostia?

Et voi. Tuotteidemme hinnat ovat näkyvillä verkkokaupassa ja kaikki tämänhetkiset tarjoukset ja kampanjamme ovat julkisia. Emme tarjoa alennuksia kampanjatuotteiden lisäksi mistään muista tuotteista, emmekä tarjoa alennusta suurista tilauksista kuin niiden tuotteiden tapauksessa, joiden kappalehinta on edullisempi useita yksiköitä tilattaessa.

Minulla on T-paita/villapaita/paita/farkut tietyssä koossa kotona ja olen ostanut muualta. Mitä kokoa minun pitäisi tilata teiltä?

Ainoa tapa löytää oikea koko on katsoa tuotteen kokotaulukosta mitat, mitata kotona annettujen ohjeiden mukaan ja verrata taulukon omia mittoja kokotaulukkoon. Motley Denimin asiakaspalvelun on vaikea arvioida sähköpostitse sinulle sopivaa kokoa.

Olen löytänyt tuotteen, jonka kokomitoitus ei ole minulle tuttu. Ostan useimmiten kokoa X tästä merkistä, minkä kokoinen minun pitäisi ottaa teiltä?

Ainoa tapa löytää oikea koko on katsoa tuotteen kokotaulukosta mitat, mitata kotona annettujen ohjeiden mukaan ja verrata taulukon omia mittoja kokotaulukkoon. Motley Denimin asiakaspalvelun on vaikea arvioida sähköpostitse sinulle sopivaa kokoa.

Vyötärön/rinnanympärykseni/vartalonmittani ovat nämä / olen näin pitkä/painan näin paljon, tulisiko minun valita kaupastanne koko X vai Y?

Ainoa tapa löytää oikea koko on katsoa tuotteen kokotaulukosta mitat, mitata kotona annettujen ohjeiden mukaan ja verrata taulukon omia mittoja kokotaulukkoon. Motley Denimin asiakaspalvelun on vaikea arvioida sähköpostitse sinulle sopivaa kokoa.

Onko tämän vaatteen koot “pieniä” vai “suuria”?

Vaate ja sen koot ovat koko-oppaassa mainittujen mittojen mukaisia. Ainoa tapa löytää oikea koko on katsoa tuotteen kokotaulukosta mitat, mitata kotona annettujen ohjeiden mukaan ja verrata taulukon omia mittoja kokotaulukkoon. Motley Denimin asiakaspalvelun on vaikea arvioida sähköpostitse sinulle sopivaa kokoa.

Kokoni on loppu haluamassani tuotteessa. Milloin minun kokoani on saatavana?

”Jatkuva varastontäydennys” – tuotteita (ilmoitettu tuotetiedoissa) tulee jatkuvasti varastoomme suurimmassa osassa kokoja. Meillä ei kuitenkaan ole ennakkotietoa milloin loppunut koko tulee varastoon, emmekä valitettavasti voi varata loppunutta kokoa ennakkoon tai pitää silmällä milloin loppunut koko saapuu varastoon ja ilmoittaa siitä asiakkaalle. Sesonkituotteisiin ei tule täydennyskokoja.

Olen kiinnostunut vaatteesta X ja minua askarruttaa, onko vaatteessa jokin erityisominaisuus, esimerkiksi ”reilut reidet”, ”kapeat lahkeet”, ”pitkät hihat”, ”sisätaskut”, ”napit sepaluksessa”?

Tarjoamme viisi eri tietolähdettä myymillemme vaatteille:

1. Tuotekuvat, joista näet vaatteen visuaalisen ulkonäön.

2. Tuotetiedot, joista löydät nopeasti tietoa esimerkiksi tuotemerkistä, materiaalista ja väristä.

3. Tuotekuvaus, josta löydät pidemmän vaatetta kuvaavan tekstin – tämä ei ole saatavilla kaikille myymillemme tuotteille ja useimmiten sen löytää sellaisten vaatteiden kohdalta, joissa lisätietoa tarvitaan ostopäätöksen tekemiseen.

4. Koko-opas, josta löydät useita eri mittoja jokaiselle saatavilla olevalle koolle.

5. Koon valitsin, jonka avulla näet, mitkä koot ovat tilattavissa tietylle vaatteelle.

Useimmat asiakkaat löytävät kaiken tarvitsemansa tiedon yllä mainituista lähteistä, joten ole hyvä ja tarkista, löydätkö etsimäsi tiedon näistä lähteistä. Jos sinulla on tuotetta koskeva kysymys, etkä löydä siihen vastausta yllä mainituista tietolähteistä, ota meihin yhteyttä napsauttamalla alla olevaa linkkiä.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Klikkaa tästä ottaaksesi yhteyttä asiakastukeemme!

Kutistuvatko vaatteenne pesussa?

Kysymys on vaikea, eikä siihen ei ole yleispätevää vastausta, joka koskisi JOKAISTA tuotettamme. Tietyt valmistajat ilmoittavat mahdollisesta kutistumisesta pesuohjelapussa, toiset eivät. Me Motley Denimillä voimme sanoa seuraavat asiat: 1. KAIKKI myymämme vaatteet on pesty ainakin kerran valmistusprosessin aikana ja 2. Emme ole koskaan saaneet reklamaatioita pesussa kutistumisen vuoksi.

En löydä vastausta kysymykseeni, miten otan teihin yhteyttä?

Nopein tapa saada vastaus kysymykseesi on valita näistä valikoista oikea aihe ja oikea kysymys. Useimmissa tapauksissa löydät vastauksen välittömästi ilman, että sinun tarvitsee odottaa vastausta asiakaspalvelustamme. Jos kysymykseesi ei löydy vastausta näiden valikoiden Aiheet ja Kysymykset -kohdista, on parasta, että valitset kysymystäsi lähinnä olevan vaihtoehdon ja otat meihin yhteyttä kyseisen kysymyksen alta löytyvän lomakkeen kautta. Asiakaspalvelumme pystyy vastaamaan sinulle nopeammin, kun kysymys on luokiteltu järjestelmässämme oikein.

Jos sinulla on kysyttävää aiheesta, jota ei löydy ollenkaan tästä Kysymykset ja vastaukset -osiosta, voit lähettää kysymyksesi alla olevan linkin kautta. Vastausaika luokittelemattomiin kysymyksiin voi olla jopa viisi työpäivää. Huomioithan, että emme tarjoa asiakaspalvelua puhelimitse.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Klikkaa tästä ottaaksesi yhteyttä asiakastukeemme!

Kirjoita kysymyksesi mahdollisimman tarkasti ja sisällytä yhteydenottoosi mahdollisimman paljon tietoja esim. tilausnumero, seurantakoodi jne.

 

 

 

Tuote on lisätty ostoskoriin

KassalleJatka ostoksia
Tuotteet